Huishoudelijk reglement BSO
Oudercommissie
Als aanvulling op het reglement oudercommissie
De oudercommissie vormt de schakel tussen de ouders, de leidsters en de directie van BSO
De Paddestoel met als doel de wederzijdse belangen zo goed mogelijk te behartigen. Zij is het
aanspreekpunt voor alle partijen en adviseert de directie o.a. over de volgende zaken:
– Veiligheidsbeleid
– Gezondheidsbeleid
– Kwaliteitsbeleid (o.a. met betrekking tot voeding, pedagogisch beleid, groepsgrootte en opleidingseisen van de leidsters)
– Spel- en ontwikkelingsactiviteiten
– Openingstijden
– Prijsbeleid
– Klachtenbehandeling
De oudercommissie
– Bestaat uit minimaal 2 en maximaal 7 ouders
– Vergadert minimaal 2 a 3 keer per jaar
– De notulen zijn voor iedereen opvraagbaar en liggen ter inzage op kantoor
– Na toestemming van de betrokken ouders krijgt de oudercommissie de (email) adressen van de bestaande en nieuwe ouders.
Klachtenbehandeling
Het belang van uw kind is voor ons minstens zo belangrijk als voor u. Het kan echter zo zijn dat sommige zaken anders lopen dan u op voorhand voor ogen had. Voor vragen, opmerkingen en/of klachten kunt u altijd bij ons terecht. Wij zullen er dan uiteraard naar streven samen tot een passende oplossing te komen. Blijkt een klacht echter van dusdanige aard te zijn dat wij er onderling niet uit komen dan kunt u zich rechtstreeks wenden tot de onafhankelijke klachtencommissie SKK
(info@klachtkinderopvang.nl) postbus 21, 3738 ZL, Maartensdijk. Telefoon 0900-0400034.Waarbij
BSO De Paddestoel is aangesloten.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!